19 Ocak 2012

New Background... Simply Awesome

Evet, uzun bir aradan sonra bloguma yeni backgroung yaptim. Icinde benim oldugum, tamami sporla ilgili olan fotograflari koydum.  onemli*:  300kb siniri oldugundan net gozukmeyebilir diye resimi koyma istedim. Ayrica hepsi farkli degildir, ayni fotograflarda kullanilmistir.

Fotograflar ve hikayeleri (sagdan sola):

1- Boynumda madalya asili olan ilk resim liseden kalma. Lisedeki hali saha turnuvasi sampiyonlugundan olan madalya ile. (Yer: Turk Maarif Koleji)
2- Baris kucukken.. Basketbol tutkusunun nerden geldiginin kaniti. (Yer: Basaran Spor Salonu, Lefkosa)
3- Bir bisiklet turundan, sadece topnan oynan sporlarla sinirligi degiliz. (Yer: Alaykoy)
4- Ilk resim ile ayni hikaye, lise halisaha turnuvasi, macdan bir kare.
5- Sag en ust kosede en kenardan bir onceki; Londra 2012 Olimpiyatlari icin geri sayim yapan saat ile (Yer Londra)
6- Ilk resmin altindaki; Lisedeki futbol turnuvasinda sampiyon olan takimimiz, nam-i deger KITIR.
7- Manchester'da cekilmis bir fotograf. Tarihi " Hayaller Tiyatrosu " yani Old Trafford.
8- Hemen Old Traffod'un yaninda olan Fenerbahce macindan bir kare. Olayli Shakhtar maci. (Herkesin sahaya girdigi mac).
9- En alt en sol kose; yeni tutkum Voleybol. Universite'nin Voleybol takimi ile ciktigim ilk mac. Karedeki sag kose'de block yapmaya calisan ben.
10- Yeni tutkum Voleybol dedik. Yaz 2011'den bir kare, beach volley oynarken en sevdigim plajda Glapsides'de (Yer: Glapsides: Magusa)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder